Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Ανεκδοτα on line

Τι πρεπει να προσεχουν τα μελη του site.


Περιπτωση πρωτη.

Κλεινει λοιπον το γραφειο του το μελος και παει σπιτι του για υπνο.
Η φιλη του που ειναι μελος και αυτη του τηλεφωνει στο γραφειο βλεποντας οτι ειναι on line, και δεν απανταει κανεις.
Του τηλεφωνει και στο κινητο καμμια απαντηση.
Αντε να την πεισεις οτι εσυ εκλεισες τον υπολογιστη και πηγες σπιτι για υπνο, και δεν ειχες παρεα στο γραφειο.

Περιπτωση δευτερη
Μια κυρια βλεπει οτι ο δικος της ειναι στο γραφειο γιατι τον βλεπει on line στο site και καλει εναν/μια γνωστο/η της στο σπιτι. Αλλα εχει κλεισει τον υπολογιστη απο ωρα ο δικος της και γυριζει ξαφνικα.
Κουλουβαχατα.


Ειναι δυο περιπτωσεις που μπορουν να συμβουν, με την φαινομενικη παραταση του χρονου παραμονης μας στο site.
Αν σκεφτεστε και καποια αλλη στειλτε την με σχολιο.



Ακομη να ρυθμισεις το site, θα κλεισεις σπιτια
και να μας απαντησεις για τον κ. Γενικο ;


Τριτη περιπτωση
ΚΑΚΟΦΩΝΙΞ είπε...

Περιπτωση τριτη...
Ειμαι εγω μεσα στο σαιτ και βλεπω τον χ φιλο...
Του μιλαω και εκεινος με γραφει στα παλια του υποδηματα...
Την επομενη μερα μου λεει καλημερα στην δουλεια και εγω του λεω.... Αι να χαθει ρε..... που εχτες σου μιλαγα και με εγραφες!!!
Αποτελεσμα: ΜΙα χαμενη φιλια!!!








3 σχόλια:

petros78 είπε...

Περιπτωση τριτη...
Ειμαι εγω μεσα στο σαιτ και βλεπω τον χ φιλο...
Του μιλαω και εκεινος με γραφει στα παλια του υποδηματα...
Την επομενη μερα μου λεει καλημερα στην δουλεια και εγω του λεω.... Αι να χαθει ρε..... που εχτες σου μιλαγα και με εγραφες!!!
Αποτελεσμα: ΜΙα χαμενη φιλια!!!

Sokrates είπε...

"Ο χορηγός"

Βλέπει λοιπόν ο χορηγός τον πωλητή του που έπρεπε να είναι σε πελάτη...online!
Του τηλεφωνεί :
"Γειά σου τι κάνεις ?...."
καλά είμαι με τον πελάτη και κλείνω την δουλειά!

"..ώστε σε πελάτη είσαι εε?...."

Sokrates είπε...

"Ο χορηγός"

Βλέπει λοιπόν ο χορηγός τον άνθρωπο που του έχει αναθέσει την παρακολούθηση του σαϊτ ...online!
Του στέλνει Π.Μ .....τίποτε!
Του τηλεφωνεί :
"Γειά σου τι κάνεις ?...διάβασε σε παρακαλώ τώρα τα Π.Μ σου και πες μου τι σου γράφω....."

"..............................................σιγή ιχθύος!..."

Υ.Γ ο υπεύθηνος ξέρει πως δουλεύει το σύστημα το ίδιο και εμείς!